Компанія Хюндай випередила конкурентів, які тільки планують випускати комерційні моделі вантажівок на водні. Новинка отримала назву Xcient Fuel Cell і вже запущена в серійне виробництво.
Сконструйована нова вантажівка на платформі фірмового тягача Hyundai Xcient, який декілька років до цього компанія намагалися активно ввести на автомобільний ринок України. Система паливних елементів з воднем в складі Xcient Fuel Cell має потужність 190 кВт, які розділені по двом модулям (95 кВт на кожен).
Водень розміщується по семи балонах, які розташовані в подовженому задньому звисі платформи. Тут міститься 32 кг. водневої суміші, якої вистачить на подолання 400 км. шляху. Для повної дозаправки потрібно до 20 хвилин.
Першими водневі вантажівки Hyundai Xcient Cell випробував замовник зі Швейцарії, якому ще восени минулого року були відправлені 10 примірників. До кінця 2020 року в цьому ж напрямку планується відправити ще 50 автомобілів Hyundai Xcient Cell, а до 2025 року збільшити постачання вантажівок на водні в Швейцарію до 1600 примірників
Швейцарський авторинок обраний не випадково. Законодавство цієї країни не змушує сплачувати дорожні податки за ввезення будь-яких автомобілів з мінімальним рівнем викиду шкідливих речовин.
На даний момент Хюндай проводить активну роботу над розробкою водневого тягача для американського регіону, який міг би долати без дозаправки відстань до 1000 км. Першим концептуальним зразком стала модель Hyundai HDC-6 Neptune, яка представлена громадськості минулого жовтня на автомобільній виставці в Атланті.
Вантажівки Xcient Cell в США просуває корпорація Nikola Motor. Саме ця компанія недавно уклала договір з Iveco про створення водневих тягачів Nikola TRE на шасі серійних моделей S-Way, які призначені для експлуатації в Європі.