Відомий автомобільний концерн Mercedes-Benz спільно з компанією Daimler Trucks представив суспільству чергову новинку – перший вантажний автомобіль, який працює на водневому паливі GenH2. Прем’єра нової моделі відбулася в вересні і була продемонстрована в онлайн-режимі.


На даному етапі представлена ??лише концепція Mercedes-Benz GenH2. Новинку вже назвали великим проривом до «водневого майбутнього». У серійне виробництво вантажні автомобілі Мерседес на водневих елементах палива планується запустити в 2024-2025 роках.


Модель GenH2 відноситься до надміцних великовагових тягачів. Машина здатна тягнути вантаж вагою до 25 тонн на далекі і близькі відстані. Працює 40-тонний Mercedes-Benz GenH2 на двох електродвигунах потужністю до 312 к.с. і видають 1577 Нм крутного моменту кожен. Граничний показник агрегатної віддачі на рівні 449 к.с. і 2071 Нм.
Оснащена новинка 300 кВт-системою паливних елементів. Також є акумуляторний блок, здатний додатково виробляти до 400 кВт, що стане в нагоді при їзді на підйомах або з максимально допустимим вантажем. Для водню передбачені відразу два резервуари місткістю до 40 кг. За запевненням виробника, цього цілком вистачить, щоб проїхати мінімум 1000 км.

Також представники Daimler Trucks презентували електровантажівку для міських умов експлуатації Mercedes-Benz eActros і його аналог для експлуатації на дальніх перевезеннях – eActros LongHaul. Перший без підзарядки може проїхати до 200 км., тоді як запас ходу більш потужної версії становить близько 500 км. шляху. Серію eActros обіцяють запустити в масове виробництво вже в наступному році, тоді як поява лінійки LongHaul очікується не раніше 2024 р.