Ще недавно на виставках комерційних видів транспорту представляли електробус MAN- «Піонер», випущений компанією «Транспортні Системи». Відмінністю від аналогів було розташування батарей, місцем для яких служив спеціальний причіпний пристрій, виготовлений за стилем моделі автобуса. Ідея була подана, як нова, ось тільки корпорація МАН подібну модель представила в далеких 70-х роках двадцятого століття.

Вперше прототип електробуса МАН виготовлений і випущений в 1970 р. Основою послужила модель міського автобуса MAN-750HO, в якій був відсутній звичний дизель. В дію машину приводив електричний двигун фірми Bosch, потужність якого становила 80кВт. У 1-вісному причепі розміщувалися свинцево-кислотні батареї Varta, які поставляли енергію для електродвигуна.

Тоді заявлялося, що одного заряду електробуса МАН вистачало для подолання 50 кілометрів шляху. Працював електробус на сьомому маршруті міста Кобленц (Німеччина), і міг перевозити до 100 пасажирів на протязі трьох годин.
Коли виходив заряд, не було потрібно робити перерви на маршруті – досить було замінити причіп з новою, повністю зарядженою батареєю. Особливої ??похвали елетробус МАН-750НО удостоївся за можливість підзарядки в нічну пору – час, коли тарифи на електрику були набагато нижчими, ніж денні.

Цей проект виявився не з дешевих, але повністю виправдав себе під час проведення в Мюнхені Олімпіади-1972. Разом з вісьмома газовими моделями, спортсменів до місця змагань перевозили два електробуса MAN.
Через два роки з’явилася перша вдосконалена модель електробуса на базі MAN-SL. Акумулятори витримували 80 км. шляху, а випробування проводилися в іншому німецькому місті – Менхенгладбах. Зовсім скоро новинки з’явилися і в інших населених пунктах Німеччини.

З врахуванням прототипів, всього було випущено 22 моделі електробусів МАН з причепами. Експлуатація закінчена в 1988 році, коли паливо вже було досить дорогим, а технології не настільки розвинені, як зараз. Тому, вкладати великі гроші в цю індустрію охочих не було…